Kiehun raivosta. Sappeni kiehuu. Korvista nousee höyryjä, kuten sieraimistakin.

Olin tilannut tulkin NovaCallista yli kuukausi sitten huomisen pojan lääkäriin. Minulle ilmoitettiin hyvissä ajoin, kuka on tulossa tulkiksi. No, nyt tänään, hetki sitten, NovaCall ilmoitti minulle tekstiviestillä, ettei huomiseksi olekaan tulossa tulkkia, koska tulkki on sairastunut, eikä toista löydy tilalle. Anteeksi vain, mutta NovaCall voitti kilpailutuksen välityskeskuksen asemasta, koska oli kilpailijoista suurin ja mahtavin, Suurin ja Mahtavin, eikä ku suurin ja mahtavin mutta mikään ei perkele toimi siellä. Ei niin mikään. Tyypit siellä vain juovat kahvia ja naureskelevat partaansa, kun me viittomakieliset epätoivoisesti yritämme saada tulkkia johonkin tilaisuuteen. Kuten sanotaan, mitä halvempi, sitä huonompi laatu. Näinkin voisi sanoa NovaCallista.

Toinen purnauksen aihe: ilmoitin 4.10.-05 NovaCallille, että minun kanssani asioidaan SÄHKÖPOSTITSE, koska se on helpoin tapa (ja saa dokumentteja todisteeksi koneelle tarvittaessa, mutta tätä en tietenkään kertonut NovaCallille), ja kännykkään saa lähettää tekstiviestejä VAIN SILLOIN, KUN OLEN SIITÄ ERIKSEEN ILMOITTANUT. Eipä mikään perkele ole mennyt niille perille, kun nyt lähettivät tekstiviestin mulle!!!

Miten perkeleessä NovaCall voi väittää, että tulkkitilaus pitää tehdä kolme päivää ennen tilaisuutta, ja mä tilasin yli kuukausi sitten, mutten siltikään saanut tulkkia.

Tietenkään sairastumistapauksille ei kukaan voi mitään, mutta kun kyseessä on "SUURI JA MAHTAVA" NovaCall, joka kaunopuheella väitti kykenevänsä etsimään kaikille tarvitsijoille tulkkia, on hämmästyttävää, ettei se kykene etsimään toista tulkkia tilalle.

Muilta kuuroilta olen kuullut sellaisia juttuja, että "nyt jännittyneenä ja pelokkaana odottelen, saanko tulkkia vai en" tai "pelottaa ajatella, että saanko vastauksen Novacallilta". Eli kommunikaatio on päin persettä NovaCallilla, ja se mukamas on yksi maan johtavista contact centereistä. Hahahaaaa sallikaa mun nauraa!!!!!!!!!